Wednesday 20 June 2012

Jom rawat diri (bhg 1)…dgn berfikiran positif…

Setelah dimotivasi oleh temanku sidia itu beberapa hari yg lalu, alhamdulillah sekarang aku sentiasa BERFIKIRAN POSITIF…

Fikir positif --> *kerusi roda ni hiasan je, utk duduk bila penat*

Fikir positif --> *bila nak berjalan, aku akan sebut atau fikirkan yg aku kuat aku boleh*

Fikir positif --> *Aku baca la haulawala quwwata illa billah…ye,kekuatan aku dari Allah s.w.t.*

Fikir positif --> *aku nak kawin dan nak jaga anak aku sendiri*


Fikir positif --> *insyaAllah nanti aku akan boleh berjalan semula seperti dahulu, dan aku yakin aku mesti dapat kerjakan haji sendiri, tiada yg mustahil bagi Allah*

Fikir positif --> *aku yakin aku bukan pesakit spinal muscular atrophy!!!*

Sejak itu aku merasakan diriku lebih baik dari sebelumnya…alhamdulillah…

aku boleh berjalan dengan walking frame melebihi 3 meter…alhamdulillah…

aku gembira sangat-sangat…dan aku nak teruskan BERFIKIRAN POSITIF…


3 comments:

Zul De Alexis said...

selalu fikir positif kita pasti dpt atasi segalanya..:))

~CAHAYA~ said...

ye btol tu zul...:))

LadyBird said...

alhamdulillah kak.. insyaAllah insyaAllah.. :)..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...