Tuesday, 29 May 2012

janganlah menangis wahai mata...

Malam tadi aku menangis…tak tau lah air mata memang sukar ditahan…bukan aku nak menangisi nasib diri…tapi memang termenangis…

Sebelum tu, aku terjatuh tapi tak ada sorang pun ahli keluarga aku tahu…tapi terjatuh perlahan je alhamdulillah, tak hempas atau terhantuk kat mana-mana pun…
Lepas tu aku sedaya upaya bangun dari lantai cepat-cepat…aku tak nak sorang pun tahu yg aku terjatuh…aku taknak kelemahan otot aku yg terasa seperti bertambah ini diketahui oleh family aku…

tapi haruskah aku bagitahu perkara ni pada tunangku???

(ustaz muhammad cakap, tak semua perkara kita perlu beritahu kepada bakal pasangan kita...)


Lalu perasaan sedih melanda sanubari aku…kenapa aku menangis???

Astaghfirullah, yaAllah ampunilah aku yg lemah ini, mudah-mudahan malam tadi aku bukan menangisi perkara dunia…

Bersambung, insyaAllah… 

6 comments:

Boni JLL3 said...

awak..sabar tau..sabar banyak2..

~CAHAYA~ said...

ye, insyaAllah boni....:)

Zul De Alexis said...

kuatkan semangat yew nur..:)

~CAHAYA~ said...

insyaAllah zul...:)

LadyBird said...

akak, lepas ni elakkan jatuh yer.. sentiasa hati2..

~CAHAYA~ said...

ye inSyaAllh lady...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...