Saturday 12 May 2012

Jgnlah tersangat menggeletar…


esok 13hb 5…

yaAllah berkatilah majlisku…permudahkan segala urusan dan perbincangan yg dilakukan nanti…takdirkan segala kebaikan utkku dimana kebajikan itu berada…amin ya rabbal`alamin…

esok pertama kali nak berjumpa dengan bakal mak mertua…insyaAllah

esok pertama kali nak berjumpa ahli keluarga bakal suami…insyaAllah

mudah-mudahan mereka dapat menerima aku seadanya…yaAllah senang dan tenangkanlah hati mereka tika memandang aku…

dan jauhkan aku dari membebankan mereka…amin…
esok jariku akan disarungkan cincin, insyaAllah…yaAllah jauhkanlah jariku dari menjadi terlalu menggeletar nanti…

pernah mak tanya doctor kenapa aku menggeletar? Doctor cakap sebab otot aku lemah…Allahu`alam…mungkin aku berdarah gemuruh…Allahu`alam


yaAllah jadikanlah aku dan dia bakal pengantin yg soleh dan solehah…jadikanlah aku dan dia bakal pengantin yg patuh syariatMu…amin ya rabbal`alamin…

3 comments:

Unknown said...

semoga segala2nya dipermudahkan Allah... AMIN... maniskan wajahmu dengan senyuman pada majlis tu nanti ye..

LadyBird said...

smg diberkati semuanya kak.. :)..

~CAHAYA~ said...

boni, amin...ok insyaAllah,skng pn tgh senyum ni..:)

amin...mekacih lady...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...