Sunday, 6 May 2012

tlg jgn pandang2 OKU lelame…

 sampai sudah aku di jakel…hehe…beli kain buat baju untuk majlis kecil mengikat janji antara aku dan dia…
tapi memang sesuatu yg pelik sangatlah agaknya orang pakai wheelchair pergi ke jakel…tak penah berlaku dalam sejarah kot…<--ni bkn ayat marah tau...huhu

mana tidaknya masuk je aku kat pintu besar jakel tu, hampir semua mata pekerja situ tertumpu kat aku…

pandang tu boleh tapi tolonglah jangan pandang lama-lama… malu segan silu pilu kelu… kalau nak pandang lama-lama boleh, tunggu waktu aku jadi pengantin…hehe

takpelah, anggap je la tu sebagai praktis untuk dipandang laaaaaaagi ramai orang ketika jadi pengantin nanti…J 
waktu tu jangan aku menggeletar sudeh……

 mudah-mudahan majlis merisik/bertunang utk diriku pada 13hb ni dipermudahkan segala urusan dan perbincangan serta diberkati oleh Allah s.w.t.…ameeeen…

5 comments:

LadyBird said...

insyAllah akak.. lady doakan yg terbaik tuk akak.. :) insyaAllah.. ameeennnn

Boni JLL3 said...

semoga segala2nya berjalan lancar.. dan semoga segala2nya dipermudahkan Yang Maha Esa.. Dan... Selamat pengantin baru :)

semoga berbahgia hinggalah ke anak cucu..amin

~CAHAYA~ said...

timekasih byk2 ye lady dan juga boni...:)
moga kalian pn same2 akan mengecapi kebahagian hakiki...amin..

Selendang Merah said...

selamat menjadi tunang orang cahaya..sm selalu doakan kebahagian kamu..^^.. nnt kawen jemput sm taw!..^^



maaf lama x dtg sini sm bz sikit dengan stdy.

~CAHAYA~ said...

timekasih byk2 sm...ok insyaAllah sm...:)

yeke, xpe..sm study sungguh2 tau...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...