Sunday, 4 March 2012

Mak doakn aku cepat2 kawin…

Tadikan, mak tinggal berdua je ngan aku kat umah… aku duduk dalam bilik pastu mak panggil suruh duduk luar, temankan mak, mak cakap sunyi…

Lagi mak cakap lebih kurang camni, cepat-cepat lah kau kawin dapat anak tak da lah sunyi…hehehe

 insyaAllah mak…kitorang rancang lepas raya ni…encik aku tu ckp nak anak perempuan sumenyerr…huhu…insyaAllah mudah2an direzekikan…amin

yaAllah berkatkanlah dia bagiku dan berkatkanlah aku baginya…amin

bagus pakaian pengantin mcm waheeda ni kn??? Tudung menutupi hingga bwh dada, baju pula tak mengikut bentuk badan… 

10 comments:

LadyBird said...

Alhamdulillah..
insya-Allah kak..
moga Allah mempermudahkan dan mempercepatkan jodoh akak..
ameeenn..

~CAHAYA~ said...

insyaAllah.....
tq lady, semoga lady pn same....ameeeeen

naqiah said...

smoga dipercepatkan jodoh dan bahagia hingga syurga :)

DakwatHitam said...

insyaAllah~

~CAHAYA~ said...

to naqiah,
ameeen...tq naqiah :)


to dakwat,
:)

Mario said...

InsyaAllah...kawan2 pun doakan jugak....semoga dipercepatkan jodoh sis yer...

Mazru Majid said...

Aminnn....

muga doa nya diperkenankan :)

~CAHAYA~ said...

to mario,
tq...amin..

to mazru,
insyaAllah, amin...:)

Nur Syafiqah bt Yahya said...

Insya'Allah... kalau sudah tersurat jodoh itu milik kita,. ia tak akan kemana akak...

~CAHAYA~ said...

btol3....xperlu nk risau2 kan....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...