Monday, 19 March 2012

cramp di dada…

 malam tadi ketika aku menarik nafas dalam-dalam tiba-tiba aku mengalami cramp/kejang di bahagian dada sebelah kanan…namun bukan keseluruhan dada, hanya sekecil seinci persegi jer lebih kurang kawasan yang kena tu...alhamdulillah sangat-sangat...
aku rasa bahagian tersebut bahagian otot rangka pada tulang rusuk sebab ia terjadi ketika rangka rusuk aku sedang mengembang masa aku tengah menyedut udara…

lepas tu aku pun picit-picit bahagian yang cramp tu dan aku bernafas slow-slow sebab takut cramp tu datang semula…
mungkin ia terjadi sebab aku letih tolong sikit-sikit kerja kenduri sepupu aku kawin agaknya…
sebelum tu pada siang semalam tu, terasa nak cramp kat kaki kanan…

 pun aku buat benda yang sama, aku picit-picit bahagian yang terasa-terasa nak cramp tu…
tapi yang kat kaki ni aku rasa macam kat urat je bukan otot…hmm tak tau la otot ke urat…aku konpiussssss  

sekian, wassalam   

4 comments:

ieja amieja said...

singgah cni..
better jumpa dr...takut lain plk penyakit yg kita x tahu...

Nur Syafiqah bt Yahya said...

Ya Allah... macam sama je dengan saya... semoga kakak sihat sentiasa la hendaknya... Insya'Allah...

Mazru Majid said...

ade gak krem yg kait dgn urat kot..ade rasenye..nak pulak bhgian kaki.

LadyBird said...

pasti sakit kan kak..

btl dh tindakan akak tu.. tenangkan diri seketika.. tarik nafas slow2..

lady pernah tgk dr handle pesakit yg alami mslh spasm di katil hospital... yg penting kene relax..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...