Thursday 22 March 2012

Berilah aku kepercayaan…

Tolonglah…
tolonglah…percaya dekat aku…
Tolonglah…percaya pada kemampuanku ini…

Bukan aku nak eksyen, bukan aku nak cakap besar kata aku boleh tapi --> INSYAALLAH, aku boleh…*segala daya dan upayaku hanya dari Allah s.w.t…

INSYAALLAH…
INSYAALLAH…
INSYAALAH…
ADA JALANNYA…*kata maher zain…

Kepercayaan yg diberikan sangat penting bagi aku…sbb  dengan kepercayaan itu insyaAllah akan membuatkan aku lebih berani untuk melangkah ke hadapan serta membuat perubahan dalam hidup ini…
ustaz badlishah berkata --> adakalanya kita terlalu ragu dgn kemampuan kita…kadang2 kita rasa perkerjaan itu berat sgt utk dilakukn tp rupenye bila kita dah lakukan baru kita tahu yg kita mampu sebenarnya…

3 comments:

ieja amieja said...

assalam..betul tu..kadang2 kita sendiri x tahu sejauh mana kemampuan kita kan..belum cuba blm tahu..

mazru said...

la hawwla walaa quwwata illa billah...

sy percaya tiap org mampu lakukn apa shj walaupun dilihat diluar kemampuannya..sglnye dgn izin ALlah..

ca yok.

LadyBird said...

hanya kita je yg memahami dan mengetahui keupayaan kite..

cube selagi termampu.. baru kite tahu tahap keupayaan kite yg sebenar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...