Monday, 30 January 2012

Naik badan naik…

Berat badan aku naik lagi…nak tau bape???
Lagi sikit jer nak mencecah ke 36 kg…hehehehehe
Aku ni tak pernah gemuk pun…
Ni gambar aku masa kecik-kecik dulu…tak gemuk kan?

Masa umur  aku agak-agak dalam 15 thn je lah kot aku pernah tembam sikit…tapi sikit jer…sampaikan pak sedara aku pun terperasan akan ketembaman aku tuh…huhu

5 comments:

si momot adda said...

waaa..keciknye kamoo..:)
cmne nk dpt bdn kecik..he3
dh follow kamoo..:)

~CAHAYA~ said...

petuanya kita mesti kena tanam sifat malas kot..huhu..malas mkn, malas masak, malas pegi dapur dan yg sewaktu dgnny...:P

Selendang Merah said...

erkk!..keciknya cahaya..makan byk2 bg cepat besar mcm sm..berat sm dh 58kg..hehe..

C i k P i p i T e m b a m said...

wahh apsal kurus sgt? haha jeles ni. amek la lemak kita sikit. :p

~CAHAYA~ said...

to sm:
wah...ok da tu jaga2 jgn gemuk dari tu...

to cik pipi:
hehe xnk lemak tp nk daging...bole?..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...