Wednesday, 11 January 2012

larat jalan…

Hari sabtu baru ni aku tidur dekat rumah baru adik aku. Aku tidur dekat bilik atas sebab bilik bawah tak ada katil mahupun tilam. Malam tu adik aku yg angkat aku naik sampai ke katil.

Esok tu bila bangun pagi, sebelum turun ke bawah aku ambil kesempatan merangkak merayap dekat tingkat atas tu tengok bilik air, beranda dan lain-lain, lepas tu baru aku duduk dekat tangga untuk turun dari pokok.

Malam tu bila sampai dekat rumah, aku ingatkan aku tak larat nak berjalan tapi rupanya aku larat sangat-sangat. Alhamdulillah dari pintu gril aku berjalan terus lebih kurang 5 meter, aku rasa ok jer, biasanya kalau balik dari  mana-mana cuma 2 ke 3 meter je berjalan aku dah penat…


p/s: ari ahad hari ke10 dlm kitaran haid...

2 comments:

Selendang Merah said...

sm selalu berdoa agak cahaya selalu sihat...

~CAHAYA~ said...

yeke, hehe timekasih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...