Saturday, 29 October 2011

Xjd sbb MALU…

doktor, apakah risiko yang saya akan hadapi sekiranya saya berkahwin????
21hb baru ni aku xjd nk tanya dokte rehab soalan kt ats tuh, sbb aku malu kt mk n dua org budak terapis yg aku knl iaitu Am n Su…

aku da gtau mk yg aku ada nk tanya kt dokte n aku da  suruh mk tgu kt luar bilik dokte je tp mk ikut masuk gak…tp kalu mk tgu luar pn aku tetap xtanya sbb aku malu kt Am n Su, dorg bertugas kt situ…


hmm xpe lah, aku rase nk tanya dokte kt fb je la, xpyh nk malu kn…hehehe 

3 comments:

atuk said...

Assalamualaikum Cahaya

salam ukhwah

tak boleh nak jawab...sebab saya bukan doktor..he he

Wassalam

PeRmAtA bIrU said...

hurm... insyaAllah... jika jodoh ada, tiada apa yang boleh menjadi halangan untuk meneruskannya...

semoga awak sentiasa bertemu dengan segala kemudahan...:)

~CAHAYA~ said...

wkmslm atok,
salam ukhuwah kembali,
hehe xpe2...nnt sy tanya kt dokte..


to permata biru,
insyaAllah, ajal maut jodoh pertemuan di tgn Tuhan kn....hehe
insyaAllah..amin...timekasih doa tu utk awk juga...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...