Saturday 15 December 2012

wedding inspirasi - family tag...

alhamdulillah da siap pun ape yg aku namakan sebagai family tag....
ala bajet macam name tag la konon konon...huhuhu

sebenarnya tujuan aku buat mulanya sebagai cenderahati buat sepupu sepupu aku yg akan mengorbankan mase bermain mereka sebab kena tolong bagikan doorgift pada para tetamu...tengok ni, ni mase adik aku kawin...
huhu kesian kan mereka...jadi, ni la hadiah yg tak seberapa buat mereka...harap harap mereka suke...


tapi sekarang aku dah buat lebih brooch tu dan jadikan sebagai family tag...bagi mak mak dan bapak bapak sedara sekali pakai...hehe
yg sepit ni utk yg masih kecik dan baby baby perempuan...yela takkan baby nak pakai brooch pulak...
utk baby laki...sowi takde idea la nak buat ape..huhu


family tag semua kaler merah...yg kaler biru tu aku lekat kat baju kawin aku...da jadi macam baju kartun da baju aku tuh...hahaha 


utk tutorial brooch ni sila klik sini yer...

6 comments:

LadyBird said...

akak.. nak tengok baju kawin akak :)

~CAHAYA~ said...

la..send kt fb bole x?

boni kacak said...

comelnya brooch tu.hehehehe

~CAHAYA~ said...

kalau boni nk beli gtau tau...:P

ct kektus said...

cantekss bunga tu. nanti kite boleh try. hehee

~CAHAYA~ said...

bole silakan...klu xtau tgk kt tutorial ye..heeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...