Friday 21 September 2012

Kalau dapat,ringan la banyak…huhu

Hari ni aku try join satu giveaway dari belog kawaii-ii shop, mane la tau kot ada rezeki, boleh dapat hadiah yg sangat menarik iaitu 5 ela bunga fabric…banyaknyerrrr !!!

klik sini kalau nk menyertainye 
Baru-baru ni aku dapat lebihan kain perca free dari sedara kepada suami acik aku…mulanya tak tau nak buat apa dengan kain tu, lepas lepas tu baru dapat ilham yg kain tu boleh dibuat beg untuk dijadikan doorgift aku nanti…J

Tutorial cara membuatnya mungkin ada kat belog yg ini nanti…tungguuuuuuu…

Semalam 111 helai beg aku da gunting…mungkin lagi 600 kot, xpasti lagi nak buat berapa…penat juga sebab kain tu ada yg tebal sangat dan timbul timbul pulak corak dia.

Kenduri mungkin bulan satu 2013, jadi da boleh sangat aku mula dari sekarang kn? Sebab aku tak nak badan jadi letih sangat pada hari hari nak kenduri nanti atau letih sangat pada hari kenduri nanti…huuuuu

Aku bercadang beg doorgift tu nak hias dengan bunga 3D yg dibuat sendiri…huhu

Tapi kalau aku menang giveaway ni, syukur sangat sebab akan ringan la sikit banyak kerja aku nanti yeay!…hehehihu

Sekian…Allahu`alam 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...