Thursday, 23 February 2012

Tingin nk gi jakel tp…

Baru-baru ni aku teringin sangat nak pergi jakel sebab potongan sehingga 70% !!!!
tapi,
Mak cakap aku payah nak shopping dekat sana sebab nak masuk ke kedai tu ada anak tangga…

adik aku pulak cakap mesti ada lif barang tp tu la, tak kan lah orang jakel tu nak bagi aku guna kot…
aku sedih jugak… sebab mak citer kain-kain dekat situ memang lawa-lawa…

6 comments:

c'axoera ヅ said...

gi jalan2 tgk dulu cuci mata :)

LadyBird said...

salam akak.. :)

kalau angkat dengan kerusi roda xleh ek kak?

Yatie Awang said...

InsyaAllah...tentu ada cara lainkan?

Woofer Storm said...

jgn paksa jika tak mampu sis..takpe,mgkn ada tempat lain yang lagi baik..mntau?

semngat kena ada..slmt mlm sis..

Selendang Merah said...

InsyaAllah mesti ada cara untuk cahaya naik ke sane...

~CAHAYA~ said...

to c`axoera,
cuci,jgn xcuci...huhu

to ladybird,
wkmslm adik,:)
biasanya mcm tu la angkat ngn kusi2 sekali, alhamdulillah akak ni ringan je..huhu

to yatie,
alhamdulillah memg ada...hehe

to woofer,
ok...memg ada pn..hehe
insyaAllah..slmt mlm...

to sm,
insyaAllah memg ada tu...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...