Friday, 16 December 2011

Kuar sorg2 bahaye kot

 Td aku pegi kedai jait… aku kalu nk pegi mane2 memg kena menyusahkan org sikit…hehe…sbb org nk kena tolong punggah wilca aku kuar masuk bonet kete…

Nk pegi sendiri ke mane2 memg bole, kena tipun mobility la suruh dorang datang amek aku kt umah…tp bila da sampai kt kedai jait tu pulak payah sikit, 

jd nk kena ada org tolakkn jugak…

Dulu penah aku cakap aku bole pegi hospital sorg2 naik mobility, marah mk sedara aku dkt aku…dia cakap jgn nk buat mcm tu, mcm tak ada sedara mara jer…hehe…

Tp kalu dipikekan memg bahaya gak kot kalu aku kuar sengsorang jer…da la aku ni kekurangan keupayaan fizikal…sekarang ni mcm2 jenayah melanda, ragut la, culik la, rogol la… 


yaAllah na`uzubillah…
  Jd kena la berteman jugek sebagai usaha, insyaAllah selamat…

2 comments:

Selendang Merah said...

betul tu jgn kuar sowg2 taw bahaya..nanti kalau jd pe2 kn susah..

~CAHAYA~ said...

hehe yela insyaAllah.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...