Monday, 19 December 2011

Ada rasa takut sikit…

da pun pukul 12 tgh mlm, jadi aku kena mula puasa sbb besok aku kena buat prosedur endoskopi -->masuk teropong dekat mulut utk tgk dlm perut…

aku kena buat upper edoskopi kot..

sbb mase mak aku kena masuk teropong atas bawah macam-macam syarat kena buat pastu kena minum sejenis ubat utk mencuci usus...tp aku tak pulak, jadi mungkin aku yg masuk kot atas je la tu...

Rasa takut tu ada la sikit-sikit sbb prosedur ni ada risiko, mentol  yg masuk tu bole pecah dkt dlm perut...na`uzubillah…

hmm dikesempatan ni aku nak minta maaf zahir dan batin sangat-sangat kepada sesiapa yg membaca blog aku ni, kot-kot ada dosa yg aku dah buat tanpa aku sedari atau yg aku sedari…
tolong doakan aku selamat dari risiko prosedur ni ye...timekasih...
    

3 comments:

sekamar rindu said...

salam..

semoga Allah SWT mempermudahkan segala urusan....amin

siti kektus said...

macam mana pemeriksaan tu? ok tak? =)

~CAHAYA~ said...

to sekamar rindu,
wkmslm..timekasih...

to siti kektus,
alhamdulillah...nnt insyaAllah sy citerkn pengalamn sy tu ye..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...