Sunday 8 March 2015

Nikah atas wheelchair…

Alhamdulillah…pada 24/2 baru ni da pun masuk dua tahun usia perkahwinan aku. 

Terima kasih pada suami aku seorang insan bukan OKU yg sudi menerima insan OKU sepertiku…

Alhamdulillah…semuanye ini rezeki dari Allah jua…^_^


Mengimbau kenangan mase aku nikah hari tu, aku pilih utk duduk atas wheelchair…

sebabnye………

aku nak berusaha mengelakkan peristiwa yg pernah terjadi mase bertunang dulu…*mcm bahasa novel la pulak…hehe

mase bertunang dulu aku tak dapat nak cium tangan bakal mak mertua disebabkan aku duduk atas katil…huhu…

kononnya nak nampak sempurna tanpa wheelchair…:p

tapi rupenyer aku lebih sempurna dgn wheelchair…

tengok ni lepas sarung cincin alhamdulillah aku boleh cium tangan sang suamiku  mcm org2 lain jugak…hihi


Alhamdulillah siap boleh salam dengan kedua-dua belah tangan lagi dan boleh cium tangannya tanpa rasa was-was hehe…syukur2…


Bila da takde nak cium2 tangan lagi aku pun beralih duduk atas kerusi pelamin…nak jugak nampak macam tak OKU tu…:p


1 comment:

deep silence angel said...

sis... takde latest update kew??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...