Wednesday, 17 October 2012

ujian hiv…


semalam ayah pegi klinik kerajaan selayang tanyakan untuk aku pasal nak buat ujian hiv untuk nak kawin…tak sangka dapat tarikh apoimen yg agak lewat iaitu 6 november nanti!!!

huhu takpelah ada hikmahnya tu kan…

lagi dari citer ayah, keputusan ujian tu bukan dapat pada hari yg sama…mungkin kira-kira lebih dari sebulan baru dapat keputusan…

tak kulam kabut ke nanti eh nak isi dan hantar borang nikah???

Allahu`alam… 

8 comments:

ieja amieja said...

semoga dipermudah segala urusan tu nanti..

~CAHAYA~ said...

to ieja,
amin ya rabbal`alamin.....:)

boni kacak said...

takpe..mungkin ada hikmah tu. sabar tau. :)

~CAHAYA~ said...

to boni,
ok boni inSyaAllah...

AHMAD AFIQ said...

lama nyer.lmbt lagi urusan nak kawen

~CAHAYA~ said...

hihi aah tau xpe...xpe la, ad org gtau smlm urusan nk kwin sbln sblm nikah baru uruskn..xperlu awal sgt..huhu

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

~CAHAYA~ said...

insyaAllah sy terjah blog pk joe blk..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...