Wednesday, 11 April 2012

keinginan berkahwin tetap ada…

 tadi makteh datang umah pastu dia cium-cium aku…hehehe…nampak sangat-sangat kegembiraan di wajah dia…pakteh pulak berpesan-pesan dan bagi semangat kat aku…

nak tau sebab ape???   

Sebab mak dah bagitahu orang nak datang merisik aku…rupanya selama ni makteh tak sangka langsung yg aku sebenarnya ada perasaan nak berkahwin…
Adakah anda di luar sana juga menyangka begitu???

Hanya Allah yg tahu…

Sebenarnya banyak sangat kebaikannya sekiranya golongan oku berkahwin, percayalah…

hanya Allah yg tahu… 


Ingat lagi tak cerita melayu yg dilakonkan oleh jalaluddin hasan yg berkahwin dengan zizie ezette sebagai esah, seorang yg terencat akal…???

Tujuan dia mengahwini esah hanya satu…

iaitu

untuk membantu…

Allahu`alam…hanya Allah yg tahu…

4 comments:

PeRmAtA bIrU said...

semoga berbahagia... setiap manusia itu punya perasaan untuk dikahwini... :) semoga hidup awak selalu didalam Perlindungan dan rahmat dari Nya...

~CAHAYA~ said...

amin...timekasih awk...btol tu..:)
semoga awk pn dlm perlindunganNya..amin...

ieja amieja said...

assalam..
sy mmg ingat citer tuh..mmg sedih dan terharu sungguh lbh2 lg bila ank dia org dah amik kan..(eh bg kat org ke meninggal?? x hengat la)..setiap hamba Allah ada pasangan nya..

Boni JLL3 said...

awak..hehe.setiap orang ada memiliki rasa yang sama. dan, saya doakan awak berbahagia ye.. ingat satu perkara. tiada beza antara manusia kurang upaya dengan manusia normal. Apa yang dikatakan normal jika penuh dengan sifat dengki, sifat kejam? awak jangan merendah diri ye.. setiap manusia yang dilahirkan mempunyai keistimewaan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...