Tuesday, 7 May 2013

Bunga pegang, veil dan crown untuk disewa…

Alhamdulillah da dua bulan lebih aku berada di alam rumahtangga…
Jarang sungguh aku update blog kan…haha

Oh ya, ari ni aku nak buat pengumuman yg aku nak sewakan atau jual terus bunga pegang, veil dan juga crown yg aku pakai masa kawin hari tuh…

Sila rujuk pada gambar di bawah ini yer…

gambar bunga pegang dari dekat...

gambar veil dan crown dari dekat...
Sewa: bunga pegang rm15. Veil rm15. Crown rm15.

Atau utk membeli harganya seperti berikut:

Bunga pegang rm35. Veil rm40. Crown rm40.

Sekian utk makluman…

11 comments:

boni kacak said...

saya dah lama tak ke sini. maafkan saya. wah, tahniah.. saya terlepas detik2 yang indah sahabat saya ni. tahniah tau. semoga berbahagia hinggalah ke syurga.. amin...

~CAHAYA~ said...

xpe boni...mekasih byk2...ameeennn ya rabbal`alamin...
pasni nk tgk giliran boni pulak...

boni kacak said...

InshaaAllah... kalau ada jodoh saya, saya akan jemput awak :)

mencari keredhaanMu said...

assalamualaikum bgaimana nk hubungi ye? maizan2304@gmail.com



mencari keredhaanMu said...

assalamualaikum bgaimana nk hubungi ye? maizan2304@gmail.com



~CAHAYA~ said...

utk makluman bunga pegang sudah pun dijual...
yg ada cume crown dan veil shj...

Anonymous said...

Salam cahaya. Saya berminat nak sewa crown.
Mcm mane nk contact?
sasuke_lurve@yahoo.com
boleh email kt sy?

Anonymous said...

saya berminat untuk sewa crown
boleh email saya
aayuni81@gmail.com

Siti Nurrasyidah said...

saya berminat untuk sewa crown , mcm mne nk hubungi ye , sy memerlukannya segera ,
siti.nurrasyidah@yahoo.com

~CAHAYA~ said...

kpd kawan2...

bunga pegang telah pn terjual...tetapi anda masih boleh memilikinya!! utk menempah sila tinggalkan komen anda di sini ye..order diterima sebulan sblm tarikh kawen.

utk veil dan crown masih boleh di sewa dgn harga yg tersebut...khidmat penghantaran tidak disediakan.

terima kasih. ^-^

~CAHAYA~ said...

sesiapa yg ingin bertanya sebarang soalan berkaitan bunga pegang, veil, crown dan doorgift bole wassap saya di 0176817300 (yati)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...